موسسه پخش داروهای گیاهی شفای سبز

خرید و فروش دارو های گیاهی وگیاهان دارویی

موسسه پخش داروهای گیاهی شفای سبز

خرید و فروش دارو های گیاهی وگیاهان دارویی

خرید و فروش دارو های گیاهی و گیاهان دارویی ، گیاهان دارویی ، داروهای گیاهی ، طب سنتی ، محصولات طب سنتی ، چاقی ، لاغری ، قند خون، فشارخون ، مشکلات جنسی ، مشکلات شهوانی ، میگرن ، نازایی ، عطاری ، داروخانه گیاهی ، اقلام عطاری ، نیازمندی های عطاری ، زردبند ، گلدارو ، آموزش طب سنتی ، آموزش گیاهان دارویی ، دینه ، خرمان ، نیاک ، شرکت دارو سازی ، دارو سازی گیاهی ، خرید ، ایران داروک ، روغن های گیاهی ، پودر گیاهی ، عرقیات ، تیزن ، گیاه خشک ، درمان ، روغن زیتون ، روغن کنجد ، آویشن ، خاکشیر ، گل گاوزبان ، کیمیاگر طوس ، اقلیما ، شفای علوی ، عرق زمانی ، چاقی صورت ، شفابخش ، شرکت عطار ، حکیم مومن ، صابون ng ، روغن مورچه ، طب گیاهی ، تجهیز عطاری ، فروشگاه گیاهی ، فروش گیاه ، خرید گیاه ،



مشاهده لیست کامل و جدید ترین محصولات در کانال/روی بنر زیر کلیک کنید


قیمت فروش

قیمت خرید

توضیحات

محصولات

ردیف

350000

245000

حجیم کننده و بزرگ کننده اندام ضد پیری پوست وضد افتادگی گونه وچین وچروک

روغن خراطین

1

80000

53000

لاغر کننده قوی موضعی ضد درد مفصل وعضلات و ضد اتروز، سیاتیک ،نقرس

روغن ترخون

2

70000

50000

برطرف کننده جوش وآکنه ضد پیری زودرس پوست ، ضد چین و چروک و لکه های تیره

روغن خردل

3

95000

70000

رفع گرفتگی و سوزش بینی و رفع سردرد ناشی از سرما خوردگی

روغن کندوش

4

70000

50000

ضد پروستات جلو گیری از پوکی استخوان علاج ضعف و سستی اعضا

روغن کدو

5

200000

140000

لاغر کننده و چربی سوز قوی از بین برنده غدد چربی و دمل های چرکی

روغن پاوراسلیم

6

75000

50000

ضد سردرد های میگرنی و عصبی تقویت سیستم عصبی اعضا و جون کننده پوست

روغن بهار نارنج

7

70000

50000

ترمیم پوست آسیب دیده ضد لک و ضد چروک ، نرم کننده و روشن کننده ضد تورم

روغن خارمریم

8

نظرات  (۲۳)

۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۶ http://uscaimconsulting.org/21-centary.html
Ciao Giulia,che bella scoperta il tuo blog! Ci sono tante ricette interessati e i tutorial sono chiari e dettagliati….complimenti!Ti ringrazio per essere passata da me!Un bacioPaola
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۰۶:۵۴ http://www.buymedications.pw/
F*ckin’ tremendous issues here. I’m very happy to peer your article. Thank you so much and i am having a look forward to touch you. Will you kindly drop me a e-mail?
سلام میگن شرکت شفابخش(عاشق بهار) یک شرکت تقلبی هست.این واقعیت داره؟ والا من روغن خراطین از محصولات این شرکت تهیه کردم.نمیدونم استفاده کنم یا نه.لطفا شفاف سازی کنین
۰۹ اسفند ۹۵ ، ۱۲:۵۶ http://www.coinsforfree.info/
so that you can video clips and that i discovered writing a blog is often pleasurable. Would you produce a fantastic free of charge internet site plus a little support regarding how to start what to say, in addition to whether or not i stick it within eventually or practice it on a daily basis till their credited. Please help we guarantee to choose you since the best solution if it will help!.
سلام. منم روغن خراطین شرکت شفابخش( عاشق بهار) خریدم. این تقلبی هست؟؟؟ تو رو خدا اطلاعات درست بدین.
اقایى بودن شرکتتون درسته ؟ من دیروز روغن خراطین گرفتم اگر صحت داره خواهشا بهم بگین
من از سایت طب نما خریدم روغن خراطین و یه سری چیزای دیگه رو خیلی هم راضی بودم. اینم آدرسش www.tebnema.ir
سلام.خواستم بگم من امروز روغن خراطین از شرکت شفا بخش مارک عاشق بهار خریدم تقلبیه یا نه لطفا راهنماییم کنید
سلام من الان روعن خراطین گرفتم ۲۲ تومن متاسفانه بعد اینکه خریدم سرچ کردم دربارش میگن شرکتش کلاه بردار بوده و داروهاش تقلبی کسی اگه چیزی میدونه بگین حداقل استفاده نکنیم ضرر برسونه !
من امروز روغن خراطین عاشق بهار خریدم.تاریخ تولیدش شهریور ۹۶ هست.چطور دو سال پیش این شرکت تقلبی شناخته شده ولی محصولاتش با تاریخ جدید تو بازاره؟؟؟ لطفا جواب بدید.اگه محصولات تقلبی هستن استفاده نکنیم.کاش قبل از خرید متوجه میشدم
دوستان شرکت شفابخش تقلبی نیست خیلی هم معتبره متاسفانه گروهی متقلب بصورت کاملا ناشیانه و غیربهداشتی اقدام به تولید روغن های بهداشتی با عنوان جعلی عاشق بهار کرده اند که مدیر عامل شرکت شفابخش عاشق بهار خودش شاکی این اقایون هست و پیگیر ماجرا هستن
سلام منم امروز روغن گیاهی خراطین شرکت عاشق بهار خریدم منم سرچ کردم که تقلبیه نگران شدم اینکه این روغنا به جای پروانه تولید وساخت نوشتن کد تولید یکی از دلایل تقلبی بودنشونه پشت کارت روعن من کد تولید زده بود وکلا نا امید شدم .لطفا نظر بدید بگید چکار کنم
سلام منم تازه خریدم.یکی از مشخصات اصل بودن روغن بوی بد و رنگ قهوه ای اون هست که روغنی که من خریدم بی رنگ و بوی خوبی داره .یعنی تغلبیه؟ من فروردین 97 خریدم

دوستان اگه رنگ روغن قهوای و بدبوست روغن اصله ولی اگه رنگش روشن و خوشبوست متاسفانه مثل من روغن تقلبی گرفتین

سلام

من 40 تومن دادم روغن خراطین که خیلی هم رنگش روشنه حالا ک انگار شرکتشم تقلبیه خواهشا راهنمایی کنید ک اگه خرابه استفاده نکنیم
سلام
من روغن خراطین عاشق بهار رو خریداری کردم و استفاده کردم صورتم پر از جوش شده الان یک ماهه و هر روز صورتم بدتر از دیروز میشه لطفا خرید نکنید یا استفاده نکنید
سلام من روغن مارک عاشق بهار ۴۵روز مصرف کردم اثر نداشت
من روغن رازیانه خریدم بی رنگ و بی بو هستش.مارکشم همین عاشق بهتره.قلابیه؟؟؟
اصولا شنیدم روغن رازیانه باید بوی تندی داشته باشه.اگه کسی میدونه بگه ممنون میشم
سلام دوستان اینک بعضی گفتن روغن خراطین باید تیره باشه و ملاک اصل بودنش رنگ تیره و بوی بدشه اصلا درست نیست الان دستگاه های پیشرفت تو بازار هست ک خالص سازی میشن و اون روغن قبلنا  با دستگاه سنتی میگرفتن و خون  کرم خاکی قاطیش میشد و بعد ی مدت خون فاسد میشد و باعث رنگ تیره و بوی بدش بود ولی الان دیگ اینجوری نیست
با سلام
بنده کارمند غذا و دارو هستم و محصولات این شرکت هیچ مجوزی ندارند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی